Total Pageviews

Saturday, February 11, 2012

အသြင္မတူ တဲ႔ အိမ္သူ

" အသြင္မတူ တဲ႔ အိမ္သူ "

က်ေနာ္က
ပေလတိုကို သိတယ္
လင္ကြန္း ကို သေဘာက်တယ္
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းကို အားက်တယ္
အိုဘားမားကို ေလးစားတယ္ . . .

က်ေနာ္႔မိန္းမက
နႏၵာလိွဳင္ ကိုသိတယ္
မိုးျပည္႕ျပည္႕ေမာင္ကို သေဘာက်တယ္
အိျႏၵာေက်ာ္ဇင္ ကို အားက်တယ္
ေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ေလးစားတယ္ . . .

က်ေနာ္က
ေဖျမင့္စာအုပ္ေတြ ဖတ္တယ္
ဗန္းေမာ္တင္ေအာင္ကို ၾကိဳက္တယ္
ပီမိုးနင္း ကိုအတုယူတယ္
ဘုန္းနိဳင္ ရဲ႕ အေရးအသားကိုေလ႔လာတယ္ . . .

က်ေနာ္႕မိန္းမက
ေရႊယမင္း ကာတြန္းၾကိဳက္တယ္
့ျမိဳင္ရာဇာတြတ္ပီဖတ္တယ္
မိမန္းေလး ကို သေဘာက်တယ္
အခ်စ္၀တၱဳဖတ္ျပီး အိပ္တယ္ . . .

က်ေနာ္က
ဂလိုဘယ္ပန္နိဳရားမား
က်ေနာ္႔မိန္းမက
ျမန္မာဇတ္ကား
က်ေနာ္က
ဆန္းေဒးေတာခ္႔ ကိုစိတ္၀င္စား
က်ေနာ္႔မိန္းမက
အျငိမ္႔ခန္းၾကည္႕ျပီး တဟားဟား . . .

ကိုစိုးနိဳင္ရဲ႕ အိမ္သူက
အဖမ္းခံရရင္အိပ္ရာကထပ္မၾကည္႕ဘူးဆိုသလို
က်ေနာ္႕အိမ္သူကလည္း
အစိုးရဆိုတာ ရွင္ဘုရင္ေတြလို ဘုန္းကံရွိလို႕
သူ႔အလိုလို ျဖစ္လာတာလို႕ဆိုတယ္
ထပ္ျပီး   ထပ္ျပီး
အကို႕ ကိုသာ သမၼတ တင္ရင္
တိုင္းျပည္ၾကီး ငါးပါးေမွာက္လိမ္႔မယ္လို႕
နိမိတ္ ဖတ္တယ္ . . .

အင္တာနက္မွာ
ကဗ်ာေရးရင္ မ်က္ခံုးကုတ္တယ္
ေဆာင္းပါးေရးရင္ နဳတ္ခမ္းစူတယ္
မ်က္လံုး ကလယ္ကလယ္နဲ႕
နာရီၾကည္႕ျပီး ပိုက္ဆံကိုတြက္တယ္
သူဗီဒီယို ၾကည္႕ရင္ က်ေနာ္အိပ္တယ္
က်ေနာ္ စာေရးရင္ သူ ေဟာက္ တယ္ . . .

အခုလို ရင္ဖြင့္လိုက္ရေတာ႕
စိတ္ထဲေပါ့ပါးသြားတယ္
ေက်းဇူးျပဳျပီး
ဒီကဗ်ာကို သူမျမင္ပါေစနဲ႕ . . .
 မာဃလုလင္
      

No comments:

Post a Comment